Filippajanina

Tisdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Idag är det tisdag, den längsta skoldagen, med dom värsta lektionerna. Men det är bra väder så det ska bli mysigt alla fall! Jag är fortfarande förkyld, så jag tror inte att det blir någon träning för mig ikväll, men jag måste i alla fall gå på fotograferingen. 

Jag bara älskar att vakna upp till solsken, och ännu bättre blir det när man hör hur dom pratar på radion att det ska hålla i sig hela dagen! :) Nu känns det verkligen som att sommaren är på väg, men det vet man ju aldrig! Nu ska jag gå upp och äta en pang-frukost så jag orkar med att göra No-provet idag. Men jag ska försöka skriva lite antingen idag i skolan eller så kanske när jag kommer hem efter skolan. Idag blir det blommig klänning och söta ballerina! Puss så länge! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: