Filippajanina

Mysigt

Kategori: Allmänt

Nu har jag badat också, det är så mysigt men jag kan bara göra det kort tid för annars så tuppar jag av. :)
Efter badet provade jag min klänning som jag spontan köpte när jag och pappa var i Farsta centrum för att kolla mitt abonemang, men jag har ortfarande inte fått någon ny mobil, för papprena skulle det ta ett dygn för. Men men, imorgon hoppas jag på att allt är fixat!
Tillbaka till klänningen, jag älskar den, men som med allt jag köper måste jag sy upp den pga min inte så långa kropp! (154 cm) Men nu är den i alla fall helt underbar! Jag skulle lägga in en bild men jag hann inte fotta eftersom att det var CSI också, men imrgon kanske jag hinner.

Imorgon har jag sjukt mycket att göra känns det som:

  • Göra NO-prov
  • Göra klart U-land uppgiften
  • städa rummet (ett kaos!)
  • göra rent hos min kanin
  • fotografering med laget
  • träning

Så vi får se hur mycket dator det blir över på den tiden, men jag får se om jag ska träna, mår som sagt inge vidare. Men vi får se hur det blir med den saken, nu ska jag i alla fall sova, men jag ska försöka skriva så mycket jag kan imorgon! Puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: