Filippajanina

Idag har jag ...

Kategori: Allmänt

.. varit med min familj hela dagen, vi käkade pizza, kollade på hus och var i Farsta. Jag mådde inte alls bra idag, jätte jobbigt. Men jag somnade på kvällen så det kändes i alla fall lite bättre efter det. Men som alltid när man sover på dagen, så kan man inte somna på kvällen, så nu sitter jag här och har roat mig med att måla naglarna ett tag och tittat på Sanningens ögonblick. Ett väldigt bra men konstigt program, jag fattar inte vad folk gör konstiga saker för pengar. Det blev i alla fall en mörkrosa, nästan ceris färg på naglarna, jag tycker det är så härligt med starka färger på sommaren, antingen det, eller helt naturliga naglar så som fransk manikyr en någon ljus ljus rosa ton.

Om ungefär två veckor, eller två veckor exakt faktist, så har jag beställt tid för att göra géle-förlängningar. Min kompis, Sofie, har det och det är så himla fint! Och om jag gör det då så kan jag ha fina naglar på balen vilket kan vara väldigt trevligt :) Men nu ska jag bädda min säng (kan inte sova om det inte ligger rätt) Puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: