Filippajanina

Nu är det dax ...

Kategori: Allmänt

...för mtach igen! Förlåt för dålig uppdatering, men jag gör så gott jag kan! Igår var jag med mina kära vänner Sofie och Merre, trevliga typer. Vi gjorde inte mycket, men det var trevligt!
Nu ska jag spela match snart, så jag måste byta om och så. Idag är det första borta matchen på säsongen, så vi får väl se hur det går. Men vi blir alltid taggade till tusen när det är bra väder, så det är bra!

Picknicken: Picknicken jag pratade om var en avskedmiddag för Clara som åkte till Turkiet igår. Det var väldigt mysigt och maten var gor, Tack syster.

Senare ikväll så ska jag samman träffa med Merre och vi ska äta middag tillsammans och snacka en massa som är vårat största intresse. Vi har så mycket viktigt att prata om så ni anar inte. Efter det ska vi kanske iväg och träffa S, så får vi se vad som häner senare. Men nu måste jag verkligen sluta. Puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: