Filippajanina

Hemma

Kategori: Allmänt

Provet gick åt HELVETTE! men men, jag ska snart göra lite tillägg så ska det nog gå bra i alla fall!
Nu är jag hemma från en jobbig skoldag, en lång och jobbig skoldag. Fast fin väder var det, väldigt fint, man blir så glad då. Nu ska jag skriva klart mitt SO-arbete hade jag tänkt, tänk som sagt .. Sedan ska jag städa lite tror jag, sen kommer fader min och vi ska till Farsta idag igen. Men idag så får jag min mobil! Äntligen!
På lördag kommer min kära vän hem, från Turkiet. Jag och Oskar har planerat lite .. men det är en hemlis. Om du läser det här läs inte det jag skrev nyss då! Men nu ska jag försöka skriva lite, så får vi se hur det går, men Puss så länge!

Kommentarer

  • johanna säger:

    andvänder du string ?

    2008-06-04 | 19:57:44

Kommentera inlägget här: