Filippajanina

Kvällen igår ...

Kategori: Allmänt

.. tillbringade jag tillsammans med mina vänner, vi hade väldigt trevligt. Vi började med en pizza på gamla hederliga Sköndals grillen, och fortsatte senare hem till mig och vidare ut! Vi gjorde inget särskilt, pratade mest och grillade marsmallows. (vet inte hur det stavas)
När klockan började närma sig 12 slaget så drog jag och Merre hem till mig där vi spenderade natten, och morgonen. Nu har Merre precis dragit sig hemåt där hon skulle umgås med sin lilla syster.

Jag har planer på att försöka få min syster att vakna så vi kan åka till Farsta, jag vet att det stänger tidigt, men jag är på shopping humör! får se hur det blir med den saken. Men till att börja med så ska jag hjälpa min mamma, eller i alla fall hålla henne sällskap, när hon syr på min bal klänning!

På tal om balen, det har nu kommit fram att vi kommer ha ungäfär 3 timmar (!) på oss att göra oss iordning! Hur hade dom tänkt sig att vi skulle hinna det med sminkning och håruppsättning och allt!? Nej, vi måste nog överklaga det tror jag bestämmt. Men nu måste jag gå för min mamma ropar på mig! Puss så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: